Välkommen till min nya blogg!

Hej på er! Nu ska man försöka bli en bloggare vart ska man börja? Jag är en kille som snart fyller 40 år  men det  känns inte att man ska bli så gammal *ler*. Mitt stora intresse är motorcyklar, jag tog mitt motorcykel kort för tre år sedan. min första cykel blev en suzuki  gsx 1100f -88 på 140 hästar  går som satan tur att man inte är 20 år då  hade det varit full gas överallt. Visst  tycker jag att det är roligt med fart fortfarande.Jag har inte tordas kört mer än  210km med den men det räcker. Nu har jag köpt en cykel till, en intruder vl 1500 -98 så nu blir det ett annat stuk. Ska prova om man gillar det annas får man byta igen.Det var en början på bloggande det ska bli mera  /Mats

image1
foto Ammii                                                                suzuki intruder 1500

image3
foto Ammii                                                       suzuki gsx 1100f                                                               

Kommentarer
Postat av: Ammii

Välkommen in i bloggarna värld. Jag lovar dig älskling, du kommer tycka det är skitkul.
Jag vill läsa allt om alla dina cyklar och allt du kan tänkas fundera över.
Kram/din sambo

2008-02-02 @ 13:28:43
URL: http://ammiia.blogg.se
Postat av: Pia

Tjenare bloggarn!

2008-02-03 @ 14:00:07
URL: http://www.piasmiljoblogg.blogspot.com
Postat av: Svägerskan

Hej hej.
Vad kul att du också har startat en blogg. Nu får du och "frugan" datorisera i skift...
Dina cyklar är för övrigt jättefina.
Kram på dej.

2008-02-03 @ 16:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0